Linka číslo 8 totiž nabrala hned v ranních hodinách zhruba osmiminutové zpoždění. „To by se ještě dalo pochopit, stává se to," sdělil Zdeněk Zelinger, který autobusem jel. „Na křižovatce u policie však zabrzdil tak, že jsme málem všichni popadali na zem," dodal s tím, že i to se dá pochopit. „To, že na křižovatce u pekárny suverénně projel na červenou asi 3,5 sekundy po tom, co naskočila, a na oranžovou se začal z dálky rozjíždět, je nepřijatelné," popsal pan Zelingr důvod své stížnosti, kterou hned poté zaslal Dopravnímu podniku měst Chomutova a Jirkova (DPCHJ).

Místo omluvy se však řidič ještě uchýlil k slovním nadávkám směrem k cestujícím. „Musím podotknout, že ani já jsem již v tu chvíli nejednal v rámci norem slušnosti," svěřil se pan Zdeněk.

Poté co dopravní podnik přijal stížnost ihned jednal. Prověřil data z GPS systému, která potvrdila, že zmiňovaný spoj linky číslo 8 měl opravud 8 minut zpoždění. „To se řidič snažil neadekvátním stylem jízdy eliminovat," potvrdil ředitel divize MHD Václav Záveský. Kvůli popsanému chování řidiče dokonce zaměstnanci DPCHJ přistoupili k provedení dechové zkoušky. „Ta byla provedena v 8:35 a její výsledek byl negativní," informoval Záveský.

Řidič byl později předvolán k podání vysvětlení, kde uznal své osobní selhání. „Bylo to první selhání tohoto řidiče," uvedl Záveský s tím, že jej čekají sankce podle interního řádu. DPCHJ se navíc panu Zelingerovi omluvilo, stejně jako ostatním cestujícím.