Zákazníci mu fandí dokonce natolik, že ho nominovali na cenu „Spokojený zákazník Ústeckého kraje 2010“. A s úspěchem. Selský dvůr ho spolu s dalšími jedenácti firmami Ústeckého kraje získal.

„Těší nás zvláště to, že rozhodovali zákazníci. Je to pro nás obrovské ocenění,“ uvedla hlavní provozní Petra Koszilová. „Ačkoli jsme blízko k městům, je tu krásné prostředí, což lidi láká. Zároveň se snažíme o vysokou kvalitu služeb,“ dodala. Dokazuje to i nedávné ohodnocení, které penzionu udělila Asociace hotelů a restaurací. Donedávna měl čtyři hvězdičky, asociace mu přisoudila o půl další hvězdy navíc. „Je to nejvyšší ohodnocení, které penzion vůbec může získat,“ vysvětlila provozní.

Tomu, že cenu spotřebitelů sklidil právě Selský dvůr se nediví ani Radek Machač z Chomutova. „Ženil jsem se tam na takové venkovní loučce. Měli jsme hostinu v oddělené restauraci, kam mohli jen svatebčané a líbilo se mi svatební apartmá,“ zavzpomínal. „Bylo tam vše, nemuseli jsme nikam jezdit. Mohli jsme se projet na koních, cokoli…“

Cenu Spokojený zákazník Ústeckého kraje uděluje spolu s Ústeckým krajem Sdružení českých spotřebitelů. Letošní ročník byl desátý. Původně do něj bylo přihlášeno 22 firem, které následně hodnotili členové odborné komise. Dvanáct vyvolených zaujalo kvalitou služeb a profesionálním přístupem k zákazníkům.