Třípodlažní obchodní komplex o rozloze 10 000 m2 bude plné obchodů s oblečením, botami, módními doplňky a dalšími zajímavými věcmi.


„Svojí velikostí a dispozičním řešením bude podobné mosteckému Centralu,“ sdělil Deníku Radovan Pilich z firmy Spectrum Stores, která obchodní dům Prior vlastní.


Jak bude vypadat?


Centrum bude mít tři patra, tak jako doposud. Ovšem v zadním traktu, nad vjezdem pro zásobování, vyroste nové dvoupatrové parkoviště se sto padesáti místy.


V přízemí, se vchodem směrem od Centralu, se chystá velký potravinový supermarket, obchody s doplňkovým sortimentem a kavárna. Vejít sem budou moct lidé také přímo z podzemního parkoviště.


Druhé patro (vchod od Armabetonu) obsadí převážně obchody s módou, tedy oblečením, botami a různými doplňky a stávající pobočka pošty. I do druhého patra mohou přijít návštěvníci rovnou z parkoviště.


Třetí patro přinese spoustu gastronomických pochoutek, například různé Fast-foody, Fresh bar, kde budou míchat čerstvé ovocné koktejly a další jiné speciality.


Návštěvníci centra tady najdou také dětský koutek, kde bude zábava pro děti a zároveň i odpočinek pro rodiče. V létě bude k dispozici venkovní terasa.


Toto patro je dále připraveno pro velkoplošné prodejce – obchody s elektrem, nábytkem a hračkami.


Předtím museli lidé do třetího patra pěšky. V tomto centru budou všechna patra propojena velkým atriem s eskalátory a výtahem.
Termín otevření je plánován na třetí čtvrtletí příštího roku. Konkrétní prodejce zatím investor neprozradil, protože s nimi ještě jedná a nájemní smlouvy nejsou definitivně uzavřeny.


Konkurence Centralu? To ne


Nový investor nebere Central jako konkurenci, oba domy se mají spíše v sortimentu doplňovat. Stejně tak zástupci Centralu další prodejny vítají, zvýší se tak počet nakupujících a tím pádem i možných zákazníků v centru města. Navíc obchody v obou případech pronajímá stejná agentura, takže by nemělo dojít k tomu, že si krámy se stejným zbožím budou přebírat zákazníky.