Problémy s vydávání vstupenek na chomutovském zimním stadionu snad končí. Snad. Fanoušci i klub to definitivně poznají až ve středu, při prvním ligovém zápase Pirátů v nové sezoně.

Na živý test totiž není čas ani vhodné utkání. Poslední přípravný zápas doma totiž hokejisté sehráli v době, kdy ještě nebyl systém úplně doladěný. To nakonec není ani teď. „Společnost Ticketstream na něm stále pracuje. Předpokládáme, že v pondělí bude v provozu,“ uvedl marketingový ředitel Pirátů Chomutov David Dinda.

Systém pochopitelně testován bude, ale spíš softwarově. „Je potřeba zatížit server v Praze, přes který systém funguje. To by se mělo odehrát právě v pondělí,“ dodává Dinda.

Přestože podle společnosti je to běžný testovací režim, klub si už s „otestovanými“ systémy zažil své. Ten původní, se kterým zimní stadion hokejisté přebrali, totiž pořádně nefunguje a při zápase s Berounem zkolaboval přímo při vydávání vstupenek. Pokud by se něco podobného odehrálo ve středu, Chomutov by si utrhnul velkou ostudu.

Nebojí se klub spustit systém poprvé naostro při zahájení sezony? „Já už se nebojím ničeho,“ podotýká trochu lakonicky Dinda. „Bude to na najaté firmě, nezbývá mi, než věřit.“ Přitom on sám si bez ohledu na to, že klub situaci nezavinil, už se vstupenkami, nefunkčním systémem, naštvanými fanoušky a omluvami zažil své.

A možná ještě zažije. Skoro tisíc fanoušků, kteří si koupili permanentní vstupenky, si je totiž budou muset přijít vyměnit za nové. „Ano, budou muset,“ je slyšet těžký povzdech z jeho úst, „doufám, že je stihneme v pondělí vytisknout a zveřejníme, jak a kdy si pro ně mají držitelé přijít.“