Počkat si ale musí až do roku 2011, investor počítá, že by v tomto roce začal stavět, hotovo by chtěl mít ještě do začátku sezóny téhož roku.
Kdo přijede tou dobou na vrchol Krušných hor, lyžařský areál asi ani nepozná. Sedačková lanovka totiž nahradí dosavadní vlek, takzvanou Pomu.
Ta dosud vyváží lyžníky nad takzvanou Pařezovku, což je sjezdovka mezi sjezovkami „U Zabitého“ a „Dámská“. Dosavadní talíře s tyčemi půjdou do výslužby, nahradí je čtyřmístná sedačková lanovka.
Ta navíc bude prodloužena, takže nebude končit nad silnicí jako dosud, ale povede po mostě mnohem dál. S tím samozřejmě souvisí i to, že Skiareál Klínovec bude muset nový most přes silnici postavit.
Nová čtyřsedačka bude dlouhá dvanáct set metrů, při maximálním vytížení může dopravit na vrchol až dva tisíce čtyři sta osob za hodinu, s jejím plným vytížením ale provozovatel nepočítá, protože lidi ne vždy zaplní na vleku všechna čtyři místa,přestože je u dolní stanice fronta. Nahoře budou sportovci za čtyři minuty.
Společně s vlekem se prodlouží i celá sjezdovka Pařezovka, končit by měla Pod Zámečkem. S rozšířením se také rozroste systém umělého zasněžování, do kterého přibudou další tyčová sněhová děla.
Klínovecký areál patří mezi největší v České republice.