Supermarket v Chomutovské ulici prošel kompletní přeměnou, která je patrná už od vstupu. „Zákazníci se mohou těšit na modernější vzhled,“ poznamenal provozní ředitel Patrik Dojčinovič.
Nové je vše od podlah po stěny. Kompletní renovací prošla oddělení ovoce, zeleniny a pečiva, která jsou nově spojená v jeden celek, a také část s obslužnými pulty lahůdek a masa. Prostor pro výkup lahví byl zvětšen v rámci příprav na novou legislativu, která zavádí systém zálohování a vykupování PET lahví a plechovek. Změny se dotkly i celkového zázemí prodejny. Jinak vypadá i oddělení s módou F&F, kde jsou nové podlahy, regály, osvětlení a podsvícené logo.
Provozní ředitel upozornil také na provoz šetrnější k životnímu prostředí. „Týká se to například nové technologie použité pro systém chlazení nebo instalace dveří na chladničky, které vedou k výrazným úsporám elektrické energie,“ vyzdvihl Dojčinovič.
Podle tiskové mluvčí Ivy Pavlouskové, je to poprvé, kdy se kvůli přestavbě supermarket Tesco kompletně uzavřel. „Vždy jsme přestavovali za pochodu, toto je první prodejna, kde jsme se rozhodli, že ji zavřeme a pak zase otevřeme, abychom zásahy nerušili zákazníky,“ nastínila.
Znovuotevření přinese slevy, což pocítí věrní zákazníci s kartou Clubcard. „Získat mohou slevu 20 procent na celý nákup během prvního týdne provozu, tedy od 28. srpna do 3. září,“ upřesnila mluvčí. V průběhu prvního měsíce budou v prodejně také speciální akce platné výhradně pro ni.
Tesco je značka, která pochází z Velké Británie. Její historie se píše od roku 1919. Do České republiky společnost vstoupila jako Tesco Stores ČR v roce 1996. Provozuje zde 186 kamenných obchodů, e-shop, mobilního virtuálního operátora a také 17 čerpacích stanic.