SMSka z kampaně na podporu Pirátů.„Vždyť to je přece podstata fanouškovství," říká spoluautor kampaně Ladislav Bittner, „když se týmu daří, to umí fandit každý. Ale opravdový fanoušek stojí při svém klubu i v časech zlých…"

Skalní fanda Pirátů společně se svým parťákem Jaroslavem Procházkou vymysleli slogan, natočili dvě videa a připravili choreo do sektoru fanoušků na první domácí zápas. Profesionálně natočený klip se slogany „Nikdy to nevzdáme!" a „Všichni jsme Piráti" promítaný na kostce nad ledem roztleskal celý stadion. Vy můžete video vidět TADY. Dokonce i hráči se na střídačce zvedli a uznale bouchali hokejkami do mantinelu.

Akci tleská i David Dinda, marketingový manažer chomutovského klubu. Ten se po nepovedené sezoně do velkých kampaní pouštět nechtěl. „Moc si toho vážíme, je to super. Dvojnásob, když to je aktivita fanoušků," chválí opravdové srdcaře.

Podle Bittnera bylo třeba podpořit nejen klub, ale také fandové v hledišti. „Jak se hráči v této sezoně trápili na ledě, tak my jsme se trápili v hledišti při pohledu na všechny ty prohry. Povzbudit potřeboval nejen klub, ale právě i fanoušci," říká. Proto prý s kampaní přišli.

Akce má za úkol spojit fandy s celým klubem, ne jen s hráči A týmu. Naznačuje to i video, kde vystupuje malý hokejista z 3. třídy, ledař či účetní klubu. „Je to tak. Klub nejsou jen profesionální hráči. Ti můžou po sezoně odejít, ale v klubu zůstanou lidé, kteří tu jsou už léta a ještě léta budou. Pro Piráty dýchají. Chceme ukázat, kdo všechno jsou vlastně Piráti a říci, že stojíme za celým klubem," dodává Bittner. A chystají ještě další videa v podobném duchu.

Kampaň začala už před baráží, kdy fanoušci začali na zábradlí u stadionu připevňovat visací zámky. Je to opět na znamení spojení s klubem. Dnes jich tam již visí desítky.

Mimochodem, zámky jsou původně nápad Davida Dindy, který ho chtěl ale využít při „lepší" příležitosti. Dvojice autorů ho s jeho svolením rozjela i přes to, že Piráti letos fanouškům moc radosti neudělali. Nebo spíš právě proto…