VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Centrum UPC, které převzalo klienty Karnevalu, nestíhá vyřizovat všechny telefonáty

CHOMUTOVSKO - Lidé, kteří něco potřebují vyřídit na klientském centru společnosti UPC, se musí obrnit pevnými nervy. Dovolat se operátorovi je skoro nemožné. Přitom právě z Chomutovska směřuje nyní do centra spousta otázek, protože UPC převzala bývalé zákazníky firmy Karneval, která měla přípojky právě na okrese.

12.9.2007 1
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: ARCHIV HD

 

Lidé chtějí vědět, co s jejich kabelovou televizí či internetem bude, případně co jim může UPC nabídnout.
Jenže dovolat se do klientského centra je úkol pro otrlé. „Zkoušel jsem to skoro celý den. Automat mě protáhnul třemi různými nabídkami a na konci řekl, že je obsazeno. Málem jsem telefon rozflákal,“ rozčiluje se například Patrik Heller z Jirkova.
 
Redakce číslo na klientské centrum vyzkoušela a došla k podobnému výsledku – z 25 pokusů během dvou hodin bylo šestnáckrát obsazeno a v devíti případech po minutové komunikaci automat ohlásil, že „všichni operátoři mají obsazeno“.
UPC chybu přiznává. „Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb,“ přiznává sebekriticky František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. „Počet hovorů roste zejména z lokalit, kde dříve působila společnost Karneval – lidé se zajímají o to, co jim UPC může nabídnout.“
 
Problémy s kontaktováním klientského centra by měly podle Maliny během října a listopadu postupně ubývat, v jejich průběhu chce firma nainstalovat novou telefonní centrálu s více jak čtyřnásobnou kapacitou. Společnost si pronajala služby externích „call center“, kam směruje nové zájemce o služby a průběžně zvyšuje počet operátorů. Zároveň posílila 24 hodinovou službu – help linky internetu a digitální televize.
 
Pro zákazníky Karnevalu by se přechodem pro UPC nic výrazného měnit nemělo. „Co se týče všech zákazníků televizních služeb a většiny uživatelů internetových a telefonních služeb společnosti Karneval – stanou se zákazníky společnosti UPC za nezměněných podmínek (včetně cen a tarifů). O záměrech a vizi společnosti a drobných změnách v účtovacím období, datech splatnosti a číslech smlouvy pak bude každý dotčený zákazník vhodným způsobem a několika cestami informován,“ uvádí František Malina ve své tiskové zprávě.
 
12.9.2007 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Junioři FC Baníku Chomutov U17 (tmavě modří), na turnaji ve Spořicích ani jednou nezaváhali.

Junioři FC Baníku Chomutov ve Spořicích nezaváhali a postoupili do Final Four

Andrea Löblová, nová ředitelka Střediska knihovnických a kulturních služeb Chomutov

Atriu by pomohla volná wi-fi, říká nová šéfka knihovny a galerií

Vylovení, odbahnění, vysušení a 4,3 promile v krvi: podívejte se na videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku v pondělí 15. ledna 2018.

První Atletico svedlo těžký boj s poslední Chelsea

Chomutov – Dvanáctý zápas Krajského futsalového přeboru svedl dohromady vedoucí FC Atletico Chomutov „B“ s outsiderem soutěže týmem Chelsea bar Ústí nad Labem. 

Exhejtman za ODS Šulc čeká na rozsudek kvůli zlatým padákům

Ústí nad Labem - Rozsudek v kauze exhejtmana Jiřího Šulce a jeho tzv. zlatých padáků pro bývalé ředitele dotačního úřadu ROP Severozápad padne příští týden. U Okresního soudu v Ústí nad Labem v pondělí probíhaly závěrečné řeči. 

Stolní tenisté KST Jirkov C doma bojovali o záchranu, ale vyhrát nedokázali

Jirkov – Třetímu týmu stolních tenistů KST Jirkov se v Krajském přeboru I. třídy stále nedaří. Ze dvou zápasů dokázali bodovat jen v jednom.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>