Lidé chtějí vědět, co s jejich kabelovou televizí či internetem bude, případně co jim může UPC nabídnout.
Jenže dovolat se do klientského centra je úkol pro otrlé. „Zkoušel jsem to skoro celý den. Automat mě protáhnul třemi různými nabídkami a na konci řekl, že je obsazeno. Málem jsem telefon rozflákal,“ rozčiluje se například Patrik Heller z Jirkova.
 
Redakce číslo na klientské centrum vyzkoušela a došla k podobnému výsledku – z 25 pokusů během dvou hodin bylo šestnáckrát obsazeno a v devíti případech po minutové komunikaci automat ohlásil, že „všichni operátoři mají obsazeno“.
UPC chybu přiznává. „Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb,“ přiznává sebekriticky František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. „Počet hovorů roste zejména z lokalit, kde dříve působila společnost Karneval – lidé se zajímají o to, co jim UPC může nabídnout.“
 
Problémy s kontaktováním klientského centra by měly podle Maliny během října a listopadu postupně ubývat, v jejich průběhu chce firma nainstalovat novou telefonní centrálu s více jak čtyřnásobnou kapacitou. Společnost si pronajala služby externích „call center“, kam směruje nové zájemce o služby a průběžně zvyšuje počet operátorů. Zároveň posílila 24 hodinovou službu – help linky internetu a digitální televize.
 
Pro zákazníky Karnevalu by se přechodem pro UPC nic výrazného měnit nemělo. „Co se týče všech zákazníků televizních služeb a většiny uživatelů internetových a telefonních služeb společnosti Karneval – stanou se zákazníky společnosti UPC za nezměněných podmínek (včetně cen a tarifů). O záměrech a vizi společnosti a drobných změnách v účtovacím období, datech splatnosti a číslech smlouvy pak bude každý dotčený zákazník vhodným způsobem a několika cestami informován,“ uvádí František Malina ve své tiskové zprávě.