Věra Pauliová měla před několika dny možnost se na vlastní kůži přesvědčit, jak vypadají dvojí ceny v praxi. U pokladny v jirkovském Penny Marketu ji účtovali více, než bylo uvedeno na cenovce. Prodejce ale rozdíl nechtěl vrátit. Obrátila se proto pro pomoc na chomutovský deník.
Ten zjistil, že prodejce je povinen účtovat přesně to, co uvádí na cenovce. Odůvodnění, kterým zaměstnanci Penny Marketu zprvu argumentovali, že zboží bylo dříve ve slevě a ta už neplatí, se ukázalo jako liché.
Po intervenci chomutovského deníku v podobě článku z 30. 4. došlo k nápravě. Jak nám Věra Pauliová sdělila, zaměstnanci Penny ji peníze, co zaplatila navíc, vrátili.
„Chovali se ke mně velice slušně, ještě mi dali malou pozornost v podobě keramických hrníčků,“ pochvalně reagovala na nynější přístup prodejního řetězce Věra Pauliová. „Musím vám poděkovat, protože jste mi hodně pomohli. Bez deníku by k tomu nikdy nedošlo a zřejmě by mi peníze nevrátili,“ dodala.