Jirkov má své logo. Město ho bude používat, aby se odlišilo od ostatních obcí. Hlavně by mělo pomoci při propagaci města.
Jirkovským radním trval výběr dva měsíce, než se shodli na nejvhodnější podobě loga. „Vybíralo se z nabídky tří reklamních agentur, radní nakonec vybrali jednoduchou variantu – obrys slunce a jméno města ve dvou barevných provedeních, v kombinaci oranžovošedé a oranžovomodré,“ uvedla na včerejší tiskové konferenci tisková mluvčí jirkovské radnice Eva Dušková.
Jak sama přiznala, vítězné logo se všem líbit nebude. „Jde o individuální pohled, každému se samozřejmě líbí něco jiného, má jiný vkus. Mezi návrhy figurovaly i různě barevné nákresy, od jasně růžové po zelenomodrou. Symboly, které nakonec neuspěly, bylo například písmeno J, zelený lístek či spojené ruce. Vítězné logo je atraktivní proto, že je jednoduché, v moderních barvách a má pozitivní náboj,“ prezentovala stanovisko radních Eva Dušková.
Postupně začne jirkovská radnice opatřovat logem dokumenty, auta, vizitky, propagační předměty a jiné další dokumenty a vybavení města.
Jirkov plánuje začátkem nového roku představit své logo a nové propagační materiály také na veletrzích cestovního ruchu. A to na veletrhu Regiontour Brno a Holiday World v Praze.