Tento billboard je součástí kampaně Drážní inspekce České republiky. Kampaň varuje před riziky, se kterými se mohou lidé setkat při cestováním vlakem. V tomto konkrétním případě je to nešvar přecházení přes koleje, když je dostupný podchod nebo nadchod a lidé je nevyužívají.
Chomutovsko má s nešvarem, před kterým varuje plakát, nemilé zkušenosti. Zřejmě nejtragičtější je dva roky starý případ dvou dívek, které neopatrně přecházely koleje nad Kauflandem a obě usmrtil projíždějící vlak.
 
V rámci kampaně Drážní inspekce rozmístila po celé republice dalších jedenáct druhů billboardů, které jsou stejně trefné jako ten výše uvedený. Dva příklady za všechny. Vyobrazení invalidního vozíčku a běžícího muže a ženy je doplněno textem: „Doháníte rozjíždějící vlak? Možná se už jen povezete…“ Sám za sebe hovoří text se zněním: „Myslíte na sebevraždu? Lehněte si u lékaře, ne na koleje…“
 
Kampaň Drážní inspekce odstartovala již na přelomu května a června. Podrobnosti lze nalézt na internetové adrese „http://www.dicr.cz/preventivni-kampan“ i se všemi dvanácti možnými druhy billboardů.