Od 1. února, kdy se zavedl nový parkovací systém, je parkoviště u Delvity plné. Parkuje zde totiž každý, kdo nechce platit a zákazníci mají smůlu. A to ještě není systém plně v provozu a nevybírají se pokuty. Až tomu tak bude, může se situace ještě zhoršit.


Navíc není divu, že parkoviště je přeplněné. Město totiž samo radí občanům, že pokud nechtějí platit, mohou využít například parkoviště u Delvity. Tuto informaci přednesla začátkem roku na tiskové konferenci primátorka Chomutova Ivana Řápková a otištěná je rovněž v radničních Chomutovských novinách.

Zákazníci, kteří do Delvity opravdu přijedou nakoupit, často nemají možnost zaparkovat. Vedení supermarketu se to samozřejmě nelíbí. „Je v našem zájmu, aby tu zákazníci mohli parkovat. Já s tím ale nic neudělám, není to v mé kompetenci,“ uvedla vedoucí Delvity. Všechny problémy podobného rázu se prý musí řešit přes centrálu.


A Billa, coby provozovatel marketu, bude podle informací chomutovského deníku o situaci jednat. Případem se má zabývat vedoucí technického oddělení, který se problematikou parkování zabývá. Ten má však nyní dovolenou.


Pro Billu by to nebylo poprvé, kdy musela sáhnout k nějakému opatření kvůli podobným věcem. „Většinou tyto problémy vzniknou právě tehdy, když se zpoplatní parkování v okolí. Řeší se to závorami nebo omezeným vjezdem,“ říká Jaroslav Lexa, stavební technik Billy.