Více o jeho autě si můžete přečíst dole. Nutno dodat, že nebyl jediným chomutovským zástupcem na srazu, třeba Roman Mareš tam přivezl svůj naleštěný fialový Renault Megane. Dohromady na sraz z Chomutovska vyrazilo několik desítek tunerů, jen někteří se ale zapojili do soutěží sprintu či soutěže o nej auta.
U Panenského Týnce se tuningové srazy pořádají pravidelně.Na ten víkendový dorazilo přes dva a půl tisíce diváků.
Od „auta na ježdění“ k super vytuněné káře v carbonu
Mazda 3 z roku 2005 měla původně sloužit jen na obyčejné ježdění do práce. Postupně ho ale majitel Lukáš Skácel přeměnil v nablýskaného krasavce. Na autě se pracuje postupně šest let. Jako první na něj přišla kola alu Carmani Carbon 7,5x17. Pak se z USA dovezlo carbonové křídlo a carbonová maska a plastové prahy. Přední nárazník je upravený z druhé generace Mazdy 3 na generaci první, plus jsou v nárazníku mřížky a doplňky jako lízátko z limitované edice modelu 2010. Hlavní část mřížky a postranní krytky jsou potaženy do pravého carbonu. Zadní nárazník byl vyměněn za nárazník ze silnější verze MPS a časem opět vyměněn za nárazník importovaný z USA originál MAZDASPEED 3. Kola byla také obměněna za ADVAN RACING 8x18.
Barva byla změněna ze šampaňského na bílou Alfa Romeo. Na kapotě je černou metalízou nastříkaný pruh kde v laku jsou největší zrna barevné perleti 0,75 x 0,75 a celé je to lemované červeným proužkem. Střecha je potažena do pravého carbonu, Zadní vrata zatím potažena do 3D carbonu fólie. Do předních světel byly přidány kroužky Angel eyes a zadní světla vyměněny za diodové světla z MPS. Podvozek byl importován přímo z Japonska od Firmy KONI. Předek snížen o 8 cm a zadek o 6 cm. Dále byla nastříkaná kapota ze spodní strany na jahodově červenou a motorové plasty a kryt baterie do pravého carbonu. Do motoru také přišlo přímé sání od K&N a olejové víčko MAZDASPEED. Zadní náprava byla nastříkána také do jahodově červené. Do interiéru majitel pořídil doplňky SPARCO a to sportovní pedály, hlavice řadící páky, koberce, hlavové opěrky. Všechny plasty palubovky a okolí jsou potažené červenou koženkou a tunel do pravého carbonu.
Volant je potažený černou kůží s červenou nití a plasty v pravém carbonu. Lišta na palubovce také potažena do carbonu. Sedačky potáhla firma MAD SK do černé kůže s červenou nití a střed sedadel je z červené alcantary. Tapece jsou stříkané do černé lesklé a potažené černou koženkou s červeným šitím a červenou alcantarou.