Po dvaceti letech je jasné, že se myšlenka zařadí spolu s dalšími velkými dopravními stavbami k nerealizovaným projektům v Česku. „Oproti jiným projektům na rekonstrukci nebo modernizaci kolejové infrastruktury je novostavba rychlodráhy velmi nákladná,“ vysvětlila tehdy Deníku mluvčí Krajského úřadu Ústeckého kraje Veronika Kindlová.
Soupravami z Mostu, tak jak byl projekt plánován, by cestující byli v zóně Triangle za 24 minut, ze Žatce za 11 minut. Pomyslnou stopku trati, která měla vést podél silnice I/27 Most – Žatec, vystavila studie proveditelnosti, jež nechal zpracovat Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova.
Krajská samospráva na jejím základě projekt na jaře roku 2004 odmítla kvůli značné investiční náročnosti doprovázenou vysokými finančními náklady. „Přidaná hodnota z tohoto projektu, na rozdíl od jiných uvažovaných investic v kolejové infrastruktuře, neodpovídá své ceně,“ doplnila mluvčí Krajského úřadu Ústeckého kraje Veronika Kindlová.

Náklady se odhadovaly na miliardy korun. Investičně náročná by byla zejména výstavba mostů přes geologicky problematická údolí Chomutovky ve Velemyšlevsi nebo Hutné u Žiželic.
Smyslem výstavby tratě pro lehká kolejová vozidla mělo být propojení aglomerace Mostu a Žatce se zmíněnými průmyslovými zónami. Obě v současné době zaměstnávají převážně v automobilovém průmyslu tisíce lidí. Do práce se přepravují osobními auty nebo autobusy, doprava na silnicích kolem zón za ty roky zhoustla.
Na druhou stranu se silniční infrastruktura zlepšila. Přibyly nové úseky dálnice D7 Praha – Chomutov, která vede přímo kolem Triangle, modernizuje se silnice I/27 Most – Žatec, jež se zase nachází v sousedství zóny Joseph. Před pár lety se na této komunikaci dokončil obchvat Velemyšlevsi, staví se u Žiželic, plánuje se u Havraně.

Do areálu zóny Triangle koleje kdysi vedly. Bylo to v dobách, kdy v místě bylo vojenské letiště Žatec. Vlečka vedoucí z nádraží v Postoloprtech se starala hlavně o zásobování leteckým palivem.
Letiště bylo před třiceti lety zrušeno, vlaky s cisternami zmizely. Svršek železnice se v roce 2005 odstranil, neboť staré kolejnice a pražce neodpovídaly normám pro moderní vlečku. Ústecký kraj, vlastník zóny Triangle, plánoval stavbu nové vlečky, jakmile o ni projeví zájem investoři. Nestalo se tak, vlečka se zřejmě stavět nebude nikdy. „Postačí nám silniční doprava,“ potvrdil v roce 2015 Petr Pospíšil, tehdejší ředitel pro vztahy s veřejností společnosti Nexen Tire Czech.
Podobně hovoří vedení firem působících v Triangle i dnes. Nexen v zóně vyrábí pneumatiky, stejně jako u ostatních továren přepravu surovin a hotových produktů zajišťují kamiony.
Zajímavostí je most, který se nachází na silnici mezi Staňkovicemi a Bitozevsí poblíž dálnice D7. Právě pod ním koleje vlečky měly vést. Dnes žádnou funkci neplní a je tak zbytečný. Vlečka stejně jako rychlodráha mezi Žatcem a Mostem zůstaly jen na papíře.