A určitě nelitovali. Jedná se o muzikál opravdu kouzelný, plný barev, honosných i komických kostýmů, muzikálových písní, nad nimiž srdce zaplesalo. Zvlášť duety hlavních hrdinů (zpívali Lucie Bílá a Ondřej Ruml) jsou překrásné. Na ledě však místo nich excelují jiní - ruský krasobruslař Konstantin Gavrin a Srbka Jelena Jovanovič. Na hudbu Petra Maláska jim to jde báječně.

Od původní pohádky o Popelce se tento „remake“ liší snad jen v obsahu a v tom, že celé představení je vkusně rýmované. V ledové pohádce se například vůbec neobjevují tři oříšky. I tak střídá hlavní hrdinka přímo na ledové ploše během několika málo minut tři převleky, troje nádherné šaty. Převleky jsou hodné show mága Davida Copperfielda. Alespoň mají diváci o čem přemýšlet. Stejně tak, jako když se na scéně objeví jídelní stolek a na něm poklop, pod nímž je jen hlava jednoho z interpretů. Magie, kouzla? Ano, i to k pohádkám patří.

Atmosféru velkolepé podívané, jenž zatím neměla v Česku obdoby, dokreslují kulisy s otočným pódiem a velkoplošné plátno vizualizací. Mezi účinkujícími herci se jako jediná dostala v sobotu na ledovou plochu ústecké arény a přítomným předvedla něco ze svého bruslařského umění Dana Morávková coby Královna. Co se týče hereckého obsazení, největší ovace měl po skončení Dalibor Gondík v roli zámeckého komorného.

Ve výpravném příběhu se na ledě střídá několik desítek krasobruslařů nejen z Česka, ale i z okolních států, převážně z východní Evropy. Milovníci tohoto nádherného sportu jsou možná zklamáni, že hlavní protagonisté nezakomponovali do programu svých „jízd“ žádné skoky s otočkami, ale i tak se bylo na co dívat. Přemety, salta a zdvihačky lidi bavily. Kouzlo ledového muzikálu vyšlo najevo při scéně, kdy Popelka ztratila na schodech svůj střevíček…v tomto podání by se dalo mluvit spíš o ztracené brusličce.

Popelka jako celek rozhodně nezklame. Pokud by diváci chtěli vidět další lední revue, mohou se těšit na prosincového Mrazíka na ledě. Ale to už je zase jiná pohádka…

Zpracoval Vít Hnízdil