Heslem celé kampaně je slogan Věřím a zasáhne fanoušky již při dnešním startu play off.

Již dnes v pondělí 27. února začíná čtvrtfinálová série mezi Piráty a Havlíčkovým Brodem. Úvodní buly série hodí rozhodčí v tradičních 17:30, kromě boje na ledě se ale mohou fanoušci opět těšit i na novou kampaň. Ta letošní je hlavně o pocitech, o emocích, o vzpomínkách a o víře. Víře ve svůj tým, své spoluhráče, fanoušky. Víře ve své schopnosti.

„Letos jsme se vydali cestou zdánlivě jednoduchého designu, ale silné emotivní myšlenky. V každém, kdo se okolo chomutovského hokeje pohybuje, chceme probudit víru ve společný úspěch,” říká marketingový ředitel klubu David Dinda.

Kapitán Kraft věří síle fanoušků, obránce Palin zas tomu, že do Evropy nepřišel zbytečně. Trenér Sýkora věří svému týmu a forvard Petr Jíra klubu, který ho vychoval. Kapitán posledního chomutovského mužstva v nejvyšší soutěži, Jiří Růžička, již 38 let věří v návrat mezi elitu. Nad vším vtipně ční maskot Picaroon, který věří hlavně sám sobě.

„Jde o emoce, ale zároveň o zábavu. Proto jsme si u Picaroona dovolili celou kampaň odlehčit, abychom ukázali, že v průběhu play-off chceme diváky především dobře bavit,” vysvětluje Dinda.

Prvky kampaně již mohou fanoušci vidět na klubovém webu. Kampaň by ale měla fanoušky zasáhnout všude uvnitř arény i mimo ní. Připravuji se billboardy a bannery na speciálních věžích jako tomu bylo v minulém roce. Do schránek by brzy měly doputovat reklamní letáky s přesným rozpisem utkání play-off.

„Motiv chceme samozřejmě přenést do interiéru arény, takže se s největší pravděpodobností výrazným způsobem objeví hned po vstupu do haly. Něco v podobném duchu proběhne před každým duelem také na kostce nad ledem. Myslím, že si v tom znovu každý najde to své.”

A co vy, věříte Pirátům? Vybojují letos extraligu? Hlasujte v anketě nebo přidejte svůj názor v diskuzi!