Zdroj: Deník / Jiří Kopáč
Napříč regionem je ve spolupráci s Německem připravována VRT Praha – Ústí nad Labem – Drážďany. V úseku Praha – Litoměřice/Lovosice bude sloužit pro osobní dopravu, ve zbývajícím úseku také pro dopravu nákladní.V pozdější fázi rozvoje sítě VRT může dojít
Zdroj: Správa železnic
Vysokorychlostní trať Podřipsko je součástí vysokorychlostní železnice Praha - Drážďany. Správa železnic předpokládá, že tento úsek bude prvním, který bude realizovat. Součástí úseku bude nový terminál osobní dopravy Roudnice nad Labem VRT. Poté bude na ř
Zdroj: Správa železnic
Trať pod Českým středohořím je charakterizována především Středohorským tunelem o délce 17,4 – 18,6 km, v závislosti na výsledku posouzení variantního trasovaní v procesu aktualizace Zásad územního rozvoje Ústeckého kraje.
Zdroj: Správa železnic
Krušnohorský tunel je pojmenování pro úsek Nového železničního spojení Drážďany – Praha vedoucí z Heidenau do Ústí nad Labem. Novostavba zahrnuje vybudování nového terminálu Ústí nad Labem centrum, rozšíření stávající trati 130 Děčín – Chomutov v úseku Ús
Zdroj: Správa železnic
Vysokorychlostní trať Poohří je navrhována jako odbočná větev k hlavnímu směru Praha – Ústí nad Labem – Drážďany. Je plánována pro smíšený provoz nákladních a osobních vlaků.
Zdroj: Správa železnic
Projekt VRT Praha - Drážďany.
Zdroj: Správa železnic/ Deutsche Bahn
Projekt VRT Praha - Drážďany.
Zdroj: Správa železnic/ Deutsche Bahn
Projekt VRT Praha - Drážďany.
Zdroj: Správa železnic/ Deutsche Bahn
Projekt VRT Praha - Drážďany.
Zdroj: Správa železnic/ Deutsche Bahn
Projekt VRT Praha - Drážďany.
Zdroj: Správa železnic/ Deutsche Bahn
Projekt VRT Praha - Drážďany.
Zdroj: Správa železnic/ Deutsche Bahn
Projekt VRT Praha - Drážďany.
Zdroj: Správa železnic/ Deutsche Bahn
Projekt VRT Praha - Drážďany.
Zdroj: Správa železnic/ Deutsche Bahn
Projekt VRT Praha - Drážďany.
Zdroj: Správa železnic/ Deutsche Bahn
Projekt VRT Praha - Drážďany.
Zdroj: Správa železnic/ Deutsche Bahn