Dvaačtyřicetiletý polský streetartový umělec M-City, občanským jménem Mariusz Waras, na něj spotřeboval na dvě stě sprejů a pět stovek papírových šablon.

„Několikrát se práce přerušovala a schovávali jsme se před deštěm,“ komentoval výtvarník působení v asi dvaačtyřicáté zemi světa. Pochvaloval si i vysokozdvižnou plošinu, na níž se pohyboval, tolik spolehlivou prý neměl k dispozici zdaleka všude.

„Snažili jsme se nahmatat puls města, odhalit jeho osobní rytmus a kouzlo. Zásadním úkolem bylo najít jistý symbol, metaforu, něco srozumitelného a blízkého každému občanovi - nikoliv nasadit zde cizí věc, ke které nikdo nemá vztah,“ řekli již dříve Deníku lidé z produkčního týmu s tím, že převažovaly rovněž pozitivní reakce přihlížející veřejnosti - VÍCE ZDE.