Ačkoliv leží zóna jen pár desítek metrů od točny MHD, Kadaňáci se stále musí spoléhat na Dopravní podnik Usteckého kraje (DPÚK).
„Dopravu na zónu Královský vrch zajišťuje DPÚK, jezdí tam šest spojů, vždycky jeden před a jeden po směně, myslím, že to stačí. Pokud vím, zatím se o žádné změně v tomto směru neuvažuje,“ odpověděl minulý týden Luboš Herejk, náměstek Technických služeb Kadaň, který má MHD na starosti.
Jeden spoj ale stále chybí. Po noční směně se dělníci v šest hodin domů autobusem nedostanou. „Pěšky se docela bojíme, v jednom úseku nejsou domy a cesta k nemocnici je docela tmavá. Z druhé strany zase chybí chodník,“ stěžuje si dělnice z firmy Zannini.


Tento problém by mohl vyřešit chodník, který chce radnice nechat postavit od čerpací stanice Shell ke kruhovému objezdu, který stojí na příjezdu do města ze směru od silnice číslo I/13 , kde by navazoval na stávající chodník k průmyslové zóně. Tak by se zaměstnanci mohli domů dostat sice pěšky, ale relativně bezpečně.
Jak totiž deníku sdělil starosta Kadaně Jiří Kulhánek, radnice zatím o změně trasy v tomto smyslu neuvažuje, protože stávající způsob dopravy do průmyslové zóny je pro ni finančně výhodnější.
„Město se nyní snaží dostat na výstavbu chodníku dotaci, pokud by to vyšlo, chodník by se měl postavit ještě letos,“ doplnil Jan Sojka, ředitel Technických služeb Kadaň.
Za úvahu stojí, zda by pro radnici nebylo lepším řešením dohodnout posílení příslušné linky DPÚK tak, aby jeden autobus ze zóny jel i v půl sedmé.
Problematické dopravě do průmyslové zóny Královský vrch se budeme věnovat i na dnešním Dni s Deníkem v Kadani, který se bude konat od 13 hodin na Mírovém náměstí. Vaše i naše dotazy zde zodpoví zástupci Technických služeb Kadaň.