Žáci byli nadšení, že mohou čas trávit zase spolu. Skrze plyšáka Ferdu a jeho kamarádky Emušky mohli sdílet své zážitky při distanční výuce a pocity spojené s návratem do školy. Zahráli si aktivitu, při které si nahlas připomněli, proč jsou vlastně přáteli, čeho si na sobě vzájemně cení. Zábavnou formou opět nastartovali přátelskou atmosféru vzájemné spolupráce a pomoci.

A v poslední řadě si vzájemně sdělili, co se jim líbilo a nelíbilo na výuce doma, a co jim vyhovuje více: distanční výuka doma či klasická ve škole? Sice drtivě převládl názor, že ve škole je to lepší, ale i na vzdělávání doma se dají najít pozitiva, jako třeba čas strávený s rodinou.

Paní učitelka se dozvěděla, co dětem doma nejvíce chybělo a které děti byly vzájemně v kontaktu a které ne, přičemž ostatní jim ihned poradili, jak se se spolužáky spojit takto na dálku, kdyby podobná situace opět nastala. Budeme ovšem doufat, že už to nebude nikdy potřeba.

Kateřina Klímová - školní psycholog