Dalším bylo stát se stavitelem v románském slohu. Proč zrovna v románském? Protože to bylo téma našich několika předcházejících společných setkání při distanční výuce. Prohlížet společně obrázky a videa, povídat si, hledat společné prvky románského slohu je celkem jednoduché, ale vše si zapamatovat a nezapomenout, je už trochu složitější.
Protože ale každý z nás, někdy za pomoci rodičů, jednu z typických románských staveb – rotundu či baziliku postavil z materiálů dostupných, mnohdy určených k likvidaci, už si budeme pamatovat rozdíl mezi těmito dvěma stavbami, kulatý půdorys rotund, jejich malá, obloukem zakončená okna a další typické prvky. Navíc jsme si také připomněli, že ne každá použitá věc patří rovnou do odpadu, ale můžeme ji ještě smysluplně využít.
Zda jsou ve 4. A stavitelé výborní, a paní učitelka ví, že ano, posuďte sami z našich fotografií.
Jana Adámková - třídní učitelka 4. A, ZŠ Kadaňská Chomutov