Tentokrát odpovídá Karel Kadeřávek, ředitel sekce ojetých vozů skupiny TUkas.
Jak hodnotíte z pohledu vašeho byznysu letošní rok na trhu s ojetými vozy?
V prvním pololetí pokračovala zvýšená poptávka po osobních vozech, s nástupem prázdnin se poptávka výrazně snížila.
Kdybyste měl definovat tři klíčové události pro vaši firmu, které vás v uplynulých třech letech ovlivnily, které by to byly?
Covid, nárůst prodejních cen, zvýšená poptávka po vozidlech.
Mění se v současné situaci preference zákazníků? Jak?
Ano, zákazníci přestávají nakupovat panicky, velice začali rozvažovat pořízení vozu, formu financování.

Jak vidíte budoucnost prodeje ojetých vozů?
V horizontu roku to bude velice těžké. Po každém těžkém obd
obí ale vyjde sluníčko a vše se srovná.
Které značky vozů se u vás ve firmě co do prodeje dostanou do TOP 5?
Škoda, VW, Kia, Volvo, Opel.
Orientujete se s ohledem na dobu i na on-line obchod? Vidíte zde budoucnost prodeje ojetých vozů?
U nových vozů to časem jinak nebude, tam je jasný stav vozu. U ojetých vozů to však nevidím jako stěžejní. tady totiž platí, že co kus, to originál.
Plánujete v budoucnu podpořit firmu investicemi? Bude to spíše do on-line světa, nebo klasickým směrem?
Oba směry investic jsou pro prodej osobních vozů důležité.


