V současné době už dopravní podnik provozuje čtyři autobusy na CNG. Tři z nich jsou značky Sor o délce 9,5 metru, Solaris Urbino je pak kloubový. Na linky poprvé vyjely v prosinci minulého roku. Všechny vozy dopravní podnik pořídil za přispění dotace ministerstva životního prostředí, která pokryla zhruba 75 nákladů.
Nově pořízené vozy jsou podle provozně-technického a investičního ředitele DPCHJ Pavla Pucholta nízkopodlažní a především ekologičtější. „Nové autobusy na CNG splňují emisní normu EURO 6, která zajišťuje mnohonásobně nižší emise oxidu uhlíku a dusíku oproti naftovým vozům. Prachové částice se do ovzduší téměř nevylučují. Stlačený plyn je navíc mnohem levnější než nafta a spotřeba se příliš neliší," " vysvětlil.
V loňském roce dopravní podnik vybudoval vlastní plničku CNG, která umožňuje tankování ze dvou stojanů. Do budoucna chce nakoupit další autobusy na plynový pohon, případně jiné nízkoemisních vozy.