Hvězdu společnost Cinemart ocenila za nejvyšší počet návštěvníků, nejvyšší počet promítání filmů z její distribuce a za celkově nejvyšší tržby. Hodnotilo se i zařazování filmů do speciálních cyklů, pořádání projekcí pro seniory, pro děti a pro školy. Průběžně také společnost Cinemart sleduje a vyhodnocuje spolupráci v marketingové oblasti. Důležitým kritériem pro ocenění v soutěži je také aktivní spolupráce v oblasti logistiky, dodržování dispozic a platební morálka kina.

Soutěž je rozdělena do tří kategorií podle počtu obyvatel. Kino Hvězda uspělo v kategorii do dvaceti tisíc obyvatel, a to za „Vynikající obchodní spolupráci v roce 2014". Cenu předal ředitel společnosti Cinemart Aleš Danielis.

„Velmi si tohoto ocenění vážím. Patří nejen těm, kteří se na chodu kina podílejí, ale také divákům, kteří se do našeho kina stále rádi vracejí." uvedla vedoucí kina Karolína Nejepsová.

Do tuzemských kin společnost Cinemart uvedla v posledních letech kasovní trháky jako Padesát odstínů šedi, Rychle a zběsile, Transformers: Zánik, Exodus: Bohové a králové, pohádky Tučňáci z Madagaskaru, Jak vycvičit draka 2, Rio 2, a také české filmy Andělé všedního dne, kritikou oceňované Chlapectví a další. Nabídka společnosti je velmi široká a zahrnuje nejen blockbustery a kasovní trháky, ale také filmy střední a artové.

Cinemart zaznamenala největší podíl na tuzemském filmovém trhu a její filmy vidělo v loňském roce nejvíce diváků.