VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Centrum UPC, které převzalo klienty Karnevalu, nestíhá vyřizovat všechny telefonáty

CHOMUTOVSKO - Lidé, kteří něco potřebují vyřídit na klientském centru společnosti UPC, se musí obrnit pevnými nervy. Dovolat se operátorovi je skoro nemožné. Přitom právě z Chomutovska směřuje nyní do centra spousta otázek, protože UPC převzala bývalé zákazníky firmy Karneval, která měla přípojky právě na okrese.

12.9.2007 1
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: ARCHIV HD

 

Lidé chtějí vědět, co s jejich kabelovou televizí či internetem bude, případně co jim může UPC nabídnout.
Jenže dovolat se do klientského centra je úkol pro otrlé. „Zkoušel jsem to skoro celý den. Automat mě protáhnul třemi různými nabídkami a na konci řekl, že je obsazeno. Málem jsem telefon rozflákal,“ rozčiluje se například Patrik Heller z Jirkova.
 
Redakce číslo na klientské centrum vyzkoušela a došla k podobnému výsledku – z 25 pokusů během dvou hodin bylo šestnáckrát obsazeno a v devíti případech po minutové komunikaci automat ohlásil, že „všichni operátoři mají obsazeno“.
UPC chybu přiznává. „Neodhadli jsme dostatečně zájem o naše služby v souvislosti s vypínáním analogového televizního vysílání, spuštěním digitální kabelové televize a rozšiřováním telefonních služeb,“ přiznává sebekriticky František Malina, ředitel vztahů k veřejnosti. „Počet hovorů roste zejména z lokalit, kde dříve působila společnost Karneval – lidé se zajímají o to, co jim UPC může nabídnout.“
 
Problémy s kontaktováním klientského centra by měly podle Maliny během října a listopadu postupně ubývat, v jejich průběhu chce firma nainstalovat novou telefonní centrálu s více jak čtyřnásobnou kapacitou. Společnost si pronajala služby externích „call center“, kam směruje nové zájemce o služby a průběžně zvyšuje počet operátorů. Zároveň posílila 24 hodinovou službu – help linky internetu a digitální televize.
 
Pro zákazníky Karnevalu by se přechodem pro UPC nic výrazného měnit nemělo. „Co se týče všech zákazníků televizních služeb a většiny uživatelů internetových a telefonních služeb společnosti Karneval – stanou se zákazníky společnosti UPC za nezměněných podmínek (včetně cen a tarifů). O záměrech a vizi společnosti a drobných změnách v účtovacím období, datech splatnosti a číslech smlouvy pak bude každý dotčený zákazník vhodným způsobem a několika cestami informován,“ uvádí František Malina ve své tiskové zprávě.
 
12.9.2007 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Karatisté Karate klubu získali na silně obsazeném turnaji JKA Grand Prix Kadaň dvanáct medailí
4

Karatisté získali na mezinárodním turnaji dvanáct medailí

Ilustrační foto.

Hanobení lidských ostatků do zákona o pohřebnictví neprošlo

Na Klínovci zítra otevřou lanovku, sveze vás i v létě

Klínovec - Poprvé se budou moci zájemci svézt už tento víkend. 

Čtyři návrhy kuchyně, která bude součástí obýváku

Manželé stojí před rozhodnutím, zda koupit byt. Bojí se totiž, že se jim do jedné místnosti nemůže vejít kuchyň, jídelní kout i obývák. Od toho je tu naše designérka Bára, která ukáže, že i na malém prostoru lze skloubit více funkcí.

Tři zlaté medaile pro mladé judisty Chomutova

Chomutov – Na turnaji nejvíc zazářili David Branda a Adam Mňahončák. Vytáhli se ale i další.

Hřiště u Šuplíku už nebude o víkendech pod zámkem

Kadaň - Jsou tu první výsledky pohodového setkání kadaňských obyvatel se starostou pod širým nebem

Předvolební speciál deníku: Jak splnila vláda své sliby?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies