VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Zmatek ve značení nové přeložky silnice. Směrníky řidiče matou

CHOMUTOV - Obchvat Chomutova zatím nesplňuje svůj účel. Auta k německým hranicím stále jezdí více přes město, než po nové přeložce silnice I/7. Proč? Chybí totiž správné směrníky.

22.8.2007 1
SDÍLEJ:

Jedna z cedulí u nové přeložky.Foto: Deník/ Vojtěch Janda


Po nové přeložce Chomutov – Křimov – Hora Svatého Šebestiána, která navazuje na obchvat města, se může jezdit už bezmála dva měsíce. Přesto třeba na Pražské ulici je směr po takzvané sedmičce vytyčený přes centrum Chomutova, byť se škrtnutý nápisem Chemnitz. Málo pozorný řidič jedoucí od Prahy se tak může lehce splést a držet se staré trasy. Důsledkem toho pak tráví několik zbytečných minut na přecpaných městských křižovatkách.


Podle našich zjištění značení má v tomto případě na starosti Ředitelství silnic a dálnic, které je také zadavatelem stavby celé přeložky. „Ano, o značení, které je třeba vyměnit, víme,“ přiznává se k zodpovědnosti Renné Komínek ze zmíněné společnosti. Jak dále uvedl, ŘSD nyní čeká na vyjádření Krajského úřadu Ústeckého kraje, které by mělo výměnu značení úředně posvětit.


O vyjádření jsme včera požádali i druhou stranu. „Krajský úřad stanoví směrové značení pro silnice I. třídy na návrh, který podává zpravidla správce komunikace (ŘSD – pozn. red.), a to vždy se souhlasem dopravního inspektorátu,“ vysvětluje mluvčí Krajského úřadu Ústeckého kraje František Janačík.

„Přibližně do jednoho týdne by mělo být do Chomutova svoláno jednání všech zainteresovaných složek. Očekáváme, že výsledkem bude návrh optimálního dopravního značení s potřebným souhlasem policie a správce komunikace,“ dodal.


Celková délka nového úseku Křimov-Chomutov, který by měl zbavit město zbytečné dopravy, je 6,8 kilometru. Napojuje se na dříve zrekonstruovanou silnici vedoucí k německým hranicím. Náklady na jeho stavbu dosahují výše 3,1 miliardy korun. Obchvat Chomutova se má v budoucnu napojit na mimoúrovňovou křižovatku poblíž obce Vysočany. Celá nová rychlostní silnice I/7 má vést od hranic s Německem až do Prahy.


„Přibližně do jednoho týdne by mělo být do Chomutova svoláno jednání všech zainteresovaných složek. Očekáváme, že výsledkem bude návrh optimálního dopravního značení s potřebným souhlasem policie a správce komunikace,“ dodal.
Celková délka nového úseku Křimov-Chomutov, který by měl zbavit město zbytečné dopravy, je 6,8 kilometru. Napojuje se na dříve zrekonstruovanou silnici vedoucí k německým hranicím. Náklady na jeho stavbu dosahují výše 3,1 miliardy korun. Obchvat Chomutova se má v budoucnu napojit na mimoúrovňovou křižovatku poblíž obce Vysočany. Celá nová rychlostní silnice I/7 má vést od hranic s Německem až do Prahy.

22.8.2007 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Hokejisté Chomutova se utkali s finským Oulu, poprvé v přípravě nastoupil kapitán Michal Vondrka.
9

FOTO: Válečná sekera zakopána? Vondrka poprvé nastoupil za Piráty

Benešův most potřebuje rekonstrukci jako sůl.
13

Kraj se zadluží o další 1,5 miliardy. Za peníze opraví mosty i školy

Na Chomutovsku jsou ještě volná místa na příměstských táborech

Chomutovsko – Spoustu zábavy si ještě mohou užít například malí milovníci koní.

AKTUALIZOVÁNO

Muž, který zastřelil Roma v Chomutově, je na svobodě

Chomutov /AKTUALIZOVÁNO/ - Zpráva o jeho propuštění šokovala rodinu oběti.

Jirkov nabízí zájemcům místo u říjnové volební komise

Jirkov – Občané mohou dohlížet na regulérnost voleb do poslanecké sněmovny a ještě si něco přivydělat.

AUTOMIX.CZ

Vybíráme ojeté SUV do 300 tisíc. Jaké koupit? A jakým se radši vyhnout?

Sportovně užitková vozidla vládnou světu a to nejen mezi novými auty, ale jejich obliba výrazně roste i mezi ojetinami. Pojďme se tedy podívat na to, jaké možnosti máte, když si chcete pořídit ojeté SUV s relativně omezeným rozpočtem. Probereme si SUV do 300 tisíc a koukneme na pět kusů, které za to stojí. A také na pět, jimž byste se měli vyhnout.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení