Jak k tomu vlastně došlo, že se stanete odborným konzultantem v Klášterci?
V době, kdy jsem byl starostou Třeboně jsem věděl o tom, že Klášterec má zájem znovuobnovit lázně. Když se jim díky penězům z Unie vize splnila, pan starosta mě oslovil, jestli bych nepomohl organizačně uvést lázně do běhu.


Bude to mít Klášterec lehké? Do Karlových Var není daleko… Čím budou tyhle lázně specifické?

Bylo by špatné riskovat to, že se lázně soustředí na jednoho klienta a pak to nevyjde. Je třeba jít cestou oslovení širší klientely, české i zahraniční.


Na co je můžete nalákat?
Před tímto problémem budu teprve stát, je to tedy trochu předčasné, ale měl by to být určitě historický potenciál, tedy památky. Je to také blízko industriálních firem a krajiny, takže našich služeb by mohli využívat třeba manažeři z velkých firem v okolí. Karlovy Vary jsou zavedená značka, který má zvuk, ale je tím pádem také finančně jinde. Klášterec bude mít menší nároky, bude levnější, a tím i dostupnější pro samoplátcovské klienty. Zaměříme se ale i na české pojištěnce.


Jak se o lázních lidé dozví? Máte už nějakou představu o tom, jak je propagovat?
O tom jsme zatím nemluvili, ale je jasné, že nejlepší marketingový nástroj je spokojený lázeňský host. Ten předá zkušenosti svému okolí a hlavně se do Klášterce bude rád vracet.