Závod se jede v kategorii „N", což jsou sériově vyráběné vozy ve dvou třídách a to do 1 600 ccm a nad 1 600 ccm.
Další kategorie nese označení „E". Startují v ní vozy s obsahem do 900, 1 400, 1 600, 2 000 a nad 2 000 ccm. Další třída je určena čtyřkolovým vozům. Na startu se také objeví formulové vozy. Poslední skupinu tvoří vozy kategorie „H". jedná se o historická auta do roku výroby 1988 v provedení A1 a A2 ve třech výkonnostních kategoriích, 1 400, 1600 a nad 1 600 ccm.

Klasické vozy ne

V minulosti se ve startovním poli mohli objevit i klasické cestovní vozy, od letošního roku však platí nové technické předpisy a tak se na start mohou postavit jen auta, která mají nainstalovaný uvnitř bezpečnostní rám. Trať má délku 2,7 km a převýšení 163 metrů. Jezdci musí zvládnout 13 zatáček. Startuje se od posledního okálu na Lucině.
Bezpochyby divácky atraktivní bude driftová exhibice. „Přijede nám sem auto, které jezdí speciálně driftové závody a předvede divákům skvělou show, která určitě stojí za podívání," láká na exhibici Pišta. Na startu se představí zhruba třicet závodních vozů. Z domácích jezdců bude startovat už třetí závodník legendární automobilové generace Tomáš Chabr, který je vnukem slavného závodníka. Domácí barvy budou také hájit bratři Michal a Martin Pištové.

Král a Pašek

Z dalších zajímavých jezdců se závodu zúčastní Ivo Král a Petr Pašek, kteří mají ambice na čelní umístění. Závody už mají bohatou historii a jezdí se od roku 1999. První závod se uskutečnil na trati Jiřetín – Nová ves ve spolupráci s firmou Triola, po které dostal své jméno. Závod se jede pod záštitou statutárního města Chomutov. Trénink začne v 9:00 a vlastní závod odstartuje v 11:00 hodin.